sunnuntai 12. helmikuuta 2012

Tällästa vain :))

Viikonloppu on ohi ja koulu jatkunee huomenissa... Uusi jakso alkaa ja toinen päättyy. Tarkoittaen myös sitä, että aika kuluu eteenpäin. Paljon on aikaa mennyt mutta vielä enemmän sitä on edessäpäin. Yhteishaku lukioon lähestyy päivä päivältä ja paineet vaan lisääntyy...

Silloin pitää vain aatella, että hakunamatata ! Ei huolia ;) 
Mutta tässä on teille pari kuvaa joita oon napannu viikonlopun aikana :D




Oon huomannu että mulla on aika paljon kuvia, joissa näkyy taivasta. En puhu nyt pelkästää tästä blogista vaan muutenkin. Mutta kai se liittyy siihen että mä en vaan osaa uskoa etteikö tuolla muka olis ketään muita kuin me. Ja oon aina miettiny et mihin toi maailmankaikkeus oikeen loppuu. Eihän siellä voi olla vaan seinää, joka ilmestyy sun nenän eteen kunhan oot matkannu tarpeeks kauas. :P Mut pakkohan sen on johonkin loppua... 
Taivas tarkottaa viel jotain muutaki mulle. Se tarkottaa vapautta. :))




Joo tosiaan lauantaina tuli tehtyy ruokaa koko perheelle... Menyyseen kuului kookosbroilerikastike ja riisiä sekä tämä persikkarahakapiirakka jälkiruokana :))




Aahhh.. suomalaisuuteen kuuluu selvästikkin SAUNA <3 Kuuuumaaaa... ;)



Ja pakko sanoo vielä, että vaikka talvi ei ehkä olekkaan mun lempi vuodenaika ei siitä mihinkään pääse, että se on sanoinkuvaamattoman kaunista aikaa Suomessa... :)


Laitan tähän loppuun vielä tälläsen videon, joka tekee mut hyvälle tuulelle. Tää ei oo ihan se mitä etin, mutta saa luvan kelvata :D 



MAHTAVIA PÄIVÄNJATKOJA KAIKILLE !! :))













4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Hehe jeba.. mun kamera varmaa kuoli ku otin noit nii monta ja nii läheltä... Iltaa saunasta ;DD

      Poista
  2. KUI HIENOI KUVII... ja kirjotat muuten tosi lukia ystävällisesti. ja hei yritäppä selvitä niistä two steps from hell:in kuuntelumaratoneista ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei.. just ku mä olin saanu pidettyy taukoo niist saunan ajan... :DD Nyt mun pitää varmaa alottaa kuuntelee niit uusiks ;)) ja kiitoksia kommentista :)))

      Poista

Kommentoi, kysy, kerro :)